خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 12:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی مطرح کرد:

برگزاری نخستین جشنواره فیلم تئاتر کشور در خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در ماه گذشته جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزاری جشنواره فیلم تئاتر که توسط هنرمندان استان پایه ریزی و پیشنهاد شده بود، داشتیم و مورد استقبال هم قرار گرفت و اخیرا نیز از پوستر این جشنواره رونمایی شده است.

 سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ماه گذشته جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزاری جشنواره فیلم تئاتر که توسط هنرمندان استان پایه ریزی و پیشنهاد شده بود، داشتیم و مورد استقبال هم قرار گرفت و اخیرا نیز از پوستر این جشنواره رونمایی شده است.



وی افزود: دبیر این جشنواره نیز از آمادگی چند کشور از جمله کشورهای عربی منطقه جهت حضور در این جشنواره که انشاالله اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد خبر داد.



نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: در جهت تقویت بیشتر این جشنواره نیز مقرر شد وزیر فرهنگ و ارشاد سفری به استان داشته باشند و همچنین دستورات لازم را در جهت حمایت های مادی و معنوی این جشنواره صادر نمودند.



این نماینده  مردم در مجلس عنوان کرد: این جشنواره می تواند رویداد مهمی در حوزه فرهنگ و تئاتر استان و معرفی هنرمندان و ظرفیت های فرهنگی خوزستان باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373184
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار